Handelsbetingelser 2020

MS Hegn ApS
Egegårdsvej 5
4621 Gadstrup
CVR: 40704388
TLF: 31207377
MAIL: kontakt@ms-hegn.dk

Forbehold: Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra ms-hegn.dk. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og ms-hegn.dk.

Bestilling: Bestilling af varer foregår enten online eller ved kontakt til sælger. Alle priser i DKK og inkl. moms og andre afgifter & alle kontrakter indgås på Dansk.

Betaling: HandIer du online, kan du betale med følgende betalingsmidler: Visa, Mastercard, og Visa Electron.
Handler du direkte: Handler du direkte, vil du på mail modtage faktura og betalingslink. Når din betaling er registreret, bestiller vi dine varer til levering. Beløbet for varerne trækkes først, når varerne er afsendt. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
Montage inkluderet: Har du købt montage, vil du ugen inden montagen påbegyndes modtage faktura og betalingslink. Beløbet for montage trækkes først fra din konto når montagen er færdig og du som kunde er tilfreds med arbejdet.

Fortrydelsesret: Hos ms-hegn.dk har du 14 dages fortrydelsesret som forbruger. Det vil sige at du kan fortryde dit køb op til 14 dage fra modtagelsen af varen. Dette kræver at varen ikke er taget i brug, monteret eller på anden måde ikke fremstår som ved modtagelsen.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til kontakt@ms-hegn.dk hvorefter du får tilsendt en standard fortrydelsesformular.
Fortrydelse af en del af købet: Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre. Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

Returnering: Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os. Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten. Husk at indpakke varen tilstrækkeligt så der ikke kan forekomme skader på den ved returnering.

Ingen fortrydelsesret: Der er ingen fortrydelsesret på levering af varer, som er fremstillet efter dine specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg.

Varens stand, når du sender den retur: Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

Tilbagebetaling af købsbeløbet: Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for. Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.
Hvis du vælger at sende varen, skal det ske til vores adresse:
MS Hegn ApS
Egegårdsvej 5
4621 Gadstrup
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Reklamationsret: Der gives efter købeloven en reklamationsret i 24 måneder på alle varer til forbrugere. Reklamationsretten betyder, at du som forbruger kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået op til 24 måneder efter varen er modtaget. Det er dog en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Reklamationsretten betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget. Du skal reklamere inden rimelig tid efter du har konstateret manglen. Reklamerer du inden 2 måneder anses reklamationen altid for værende rettidig. Vi refunderer dine rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse med returnering af varen, når reklamationen er berettiget. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger. Når du ønsker at reklamere over et produkt, skal der indsendes et billede som dokumentation, hvorefter vi vil behandle reklamationen. Billedet/billederne indsendes til kontakt@ms-hegn.dk
Når du returnerer varen, bedes du angive følgende bemærkninger på pakken: ordrenummer og/eller fakturanummer.
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.

Ansvar: Det er altid dit ansvar, at den angivne ordre på Jimahegn.dk er udfyldt korrekt. ms-hegn.dk kan ikke stilles til ansvar for, om din ordre på er afgivet korrekt. Dermed er det kundens ansvar at tjekke deres ordrebekræftelser. Der ydes ingen erstatning for økonomiske tab i forbindelse med forsinket levering af varer. Dette gælder uanset om forsinkelsen skyldes fragtfirmaet, en af ms-hegn.dk´s leverandører eller ms-hegn.dk. Ovenstående er gældende, med mindre andet følger af ufravigelige lovbestemmelser.

Registrering af oplysninger: Vi videregiver ikke informationer til tredjepart i nogen henseender. De data, som køber opgiver, når der sker oprettelse som kunde, betragtes som fortrolige og videregives under ingen omstændigheder.